A mobiltelefonokkal és azok kiegészítőivel foglalkozó nagykanizsai vállalkozás is érzi a válság hatását. A vásárlói szokások teljesen átalakultak a pandémia óta, a többség az új termékek helyett a használtak iránt érdeklődik, sőt, egyre többen próbálják akkumulátorcserével életben tartani a készüléküket.
Évek óta minden korosztály keresi ezt a kanizsai üzletet, sokan szervizeléssel kapcsolatban is érkeznek hozzájuk. Rengeteg alkatrészt cserélnek, főként akkumulátorokat és kijelzőket. Emellett a technikai segítségnyújtás iránt is rendszeres az érdeklődés, egészen a fiók- és csengőhang-beállításig – hangsúlyozta Radics Arnold.
– Tapasztaljuk a bőrünkön, érezzük, hogy az emberek sokkal jobban fogják a pénzt, árérzékenyek lettek. Változnak a vásárlói szokások. Amíg 2 évvel ezelőtt, vagy 3 évvel ezelőtt elvittek egy új iPhone-ból naponta 5-öt, most inkább a használtakat viszik, és az is egy tendencia, hogy inkább akkumulátort cseréltetnek és tisztíttatnak és így nyernek akár egy-két évet maguknak és így spórolnak – emelte ki Radics Arnold, a Mobilbarlang tulajdonosa.
A 8 évesektől egészen a nyugdíjasokig, sokan betérnek az üzletbe. Radics Arnold szerint muszáj alkalmazkodniuk az új vásárlói szokásokhoz.
– A korosztályok, akik nálunk vásárolnak…igazából szerencsére mindenki. Gyerekektől egészen a nyugdíjasokig. Valaki tokot vesz, a nyugdíjas néni, pedig bejön beállíttatni a tabletjét, mert például messze lakik a családja, és nincsen kire támaszkodnia. Nagyon széles termékpalettával megyünk és a szolgáltatásaink között van a technikai segítségnyújtás is – tette hozzá Radics Arnold.
A használt készülékek mellett a folyamatosan megújuló piaci termékeket is keresik, de egyre kevesebben, hiszen folyamatosan emelkednek az árak.
adás
magazin
híradó
