Együtt a nyugati part legjobbjai néven forgalomélénkítő kedvezményrendszert dolgozott ki négy jelentős turisztikai szereplő. A csobbanást, természetet, kultúrát és kalandot kínáló turisztikai attrakciókat üzemeltetők együttműködését ma aláírással tették hivatalossá.
A Kápolnapusztai Bivalyrezervátumban ma délelőtt számos látogató megcsodálhatta annak a gulyának egy részét, amely még 1994-ben került megmentésre. Az ökoturisztikai látványossággal a Balaton-felvidéki Nemzeti Park is részese a West of Balaton márkának.
-A nemzeti park nem csak alaptevékenységeket, hanem kiegészítő tevékenységeket is végez. Ezekkel finanszírozzuk az alaptevékenységet, ami a természetvédelem. Ökoturisztikai tevékenységet végzünk, látogatóközpontokat, 14 bemutató-helyet tartunk fenn, ezek lefedik a működési területünket, amely körülöleli a Balatont- nyilatkozta Puskás Zoltán, a Balaton-felvidéki Nemzeti Park Igazgatóság igazgatója.
A Balaton-felvidéki Nemzeti Park Igazgatóság mellett, a Zobori Élménypark, a Helikon Kastélymúzeum és a Zalakarosi Fürdő egész éves kedvezményrendszerrel, együttes megjelenéssel készült a régió népszerűsítésére.
-Akkor beszélünk turisztikai desztinációról, ha a szolgáltatók egy élményláncba fel vannak fűzve és a vendég amikor megérkezik akár Zalakarosra, Zalaszabarra vagy éppen Keszthelyre, akkor látja azt, hogy hova tud még elmenni mit tud meglátogatni. Végre látunk egy élő példát arra, hogy négy turisztikai szolgáltató egymást ajánlja- mondta el Könnyid László, a Magyar Turisztikai Ügynökség turizmusstratégiai vezérigazgató-helyettese.
A magyaroknak idén a Balaton lesz az első számú turisztika célpontja, amely az elmúlt hetek és az előfoglalások számából is látható. A West of Balaton együttműködéssel a résztvevők a Nyugat-Balaton irányába szeretnék csalogatni a turistákat, ahol kulturális, természeti és épített látnivalókat kínálnak jó és rossz időben egyaránt.
adás
magazin
híradó